Porto Village

Accomodatie: Porto Village

  •  Chersonissos
  •  Griekenland Griekenland
  •  Sunweb
  •  Anoniem
  •  23-08-2010 - 30-08-2010
  •  Accommodatie, Personeel accommodatie
  •  Porto Village
  •  2 volwassene(n) en 2 kind(eren)

We vertrokken via Weeze met 2 uur vertraging en arriveerden omstreeks 22.05 uur. De receptionist heeft ons naar ons appartement gebracht. Hij droeg ongevraagd 1 van onze koffers, maar was verder weinig sympathiek. Er was geen mogelijkheid meer om iets te eten, zodat we genoodzaakt waren in het centrum iets te gaan eten. Wel werd netjes aangeboden de dag van vertrek ook van de all-inclusive gebruik te mogen maken.

RAMPZALIG
De matrassen in het appartement waren rampzalig! De vering stak in je lichaam en onder de matrassen was het niet echt schoon.

De volgende dag ’s avonds bleek de hele badkamer drijfnat. Het water drupte flink uit het plafond. Met handdoeken rondom het toilet probeerden we te voorkomen dat het water de woonkamer/keuken inliep en met droge voeten naar het toilet zouden kunnen. Meteen de volgende ochtend gemeld bij de receptie Enmen zou ernaar kijken.

DIEFSTAL TOILETPAPIER
We hadden geen toiletpapier (half rolletje) dus hier ook om gevraagd. Maar dat was op en kwam misschien morgen en anders moesten we het maar zelf kopen. Dit uiteindelijk maar gedaan, toen we in het appartement terug kwamen was alles, op 1 rol na, weer weg/meegenomen!!

’s Avonds lekte het nog steeds flink. Volgende dag de klacht doorgegeven aan de hostess alsook de slechte kwaliteit van de matrassen en de diefstal van ons toiletpapier.

De dag erop wederom aangegeven bij de receptie dat het nog steeds lekte en extra handdoeken gevraagd voor op de vloer. Men zou aan de bovenburen gaan vragen of zij geen vreemde dingen in de badkamer zouden doen en of men niet meer na 22 uur wilde douchen(!). Maar het bleef lekken.

We kregen gelukkig weer toiletpapier en andere matrassen, dachten we. Maar er was gewoon een deken over de matrassen gelegd.

WEDEROM LEKKAGE
De dag later weer geklaagd over de lekkage. De receptioniste was weer zeer onverschillig en stond ons niet eens fatsoenlijk te woord en liet ons staan aan de balie. Enige tijd later werden we te woord gestaan door, naar later bleek, de eigenaresse. Zij vertelde toen dat het lek niet gemaakt kon worden en konden een andere kamer krijgen. Maar de 30e vertrokken we weer en had het voor ons geen zin meer alles in te pakken en in een ander appartement uit te pakken. Op de vraag waarom men dit niet meteen had aangeboden kregen we geen antwoord. Ze boden aan het appartement schoonmaken te laten maken. Echter dat had geen enkele zin omdat het bleef lekken of konden we het appartement op de dag van vertrek de gehele dag aanhouden i.p.v. dit om 10 uur te moeten verlaten. Hiermee zijn we niet akkoord gegaan omdat we dit, door bijbetaling van slechts 23 euro, ook konden krijgen en dit dus geen goede vergoeding is.

We hebben met de hostess een klachtenformulier ingevuld. We vinden dat de hostess alles in het werk heeft gesteld om tot een oplossing te komen alleen helaas zonder resultaat.

VERDER
Verder merken we op dat:

  • Radio in appartement werkte niet
  • Geen afstandsbediening bij televisie
  • Bedlinnen gescheurd
  • Handdoeken oud en gerafeld
  • Verkalkte kranen en bad
  • Schoonmaak slecht
  • Volgens de site van Sunweb, nette appartementen. Integendeel!!
  • Volgens de site van Sunweb, snacks bij all-inclusive. Deze waren niet gratis. Wel minicroissants, bladerdeeghapjes ene keer met kaas, andere keer met appelvulling, cake en minisandwiches. Alles was droog, en vanaf ’s ochtends niet gekoeld in de warmte.
  • Koekjes bij koffie of thee niet gezien
  • Volgens de site van Sunweb, minisupermarkt. Niet gezien
  • Betonverf in zwembad gaf blauw af. Voeten en knieën blauw wat er niet zomaar vanaf ging
  • Flinke scheuren in bodem zwembad
  • Randtegels zwembad op veel plaatsen gescheurd
  • Diverse parasols konden niet meer open, anderen wel maar daarvan ontbrak de borgpen of er lag een roestige spijker of draadoog bij
  • Van veel ligstoelen canvas flink gescheurd waardoor inzakken
  • Traptreden gezien waaruit stukken ontbraken

We verwachten dat alles in orde is dan wel opgelost wordt en vinden een schadevergoeding dan ook op zijn plaats.

Reacties

  1. Danny - 21-09-12 12:35

    De opstapeling van klachten komt niet overeen met mijn tweevoudige ervaring met Porto Village. De eigenaar heb ik aldaar kennen als een harde werker die er alles aan doet om zijn gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.

    Vwb. de kwaliteit van het appartement en overige accomodatie was eea. naar mijn idee in lijn met de prijs die wij (voor een week circa 300pp) ervoor hebben betaald. Zeker in vergelijking met soortgelijke appartementen. Zwembad is klein, maar meer dan ok. Terras bij zwembad ligt erg gezellig. Zeker in vergelijking met soortgelijke appartementen.

    Jammer dat het zo gelopen is, maar adviseer je voortaan sowieso niet all-inclusive te gaan. valt veelal tegen. Ook hiervoor geldt alles heeft zn prijs!

Reageren?

  • *

  • *
Beleef je NU een bedorven vakantie? Bel de Red Mijn Vakantie alarmlijn: 0031 – (0)6 53 99 6666
Plaats hier gratis jouw verhaal

Een vakantie die op een nachtmerrie uitloopt. Je zult er maar mee zitten! Plaats hier gratis jouw rampvakantie.

Bedorven quotes

  • "We lagen tussen de lege blikjes en bekertjes op het strandje." lees meer

    I.A.K. taams, België
  • "Helaas bleek mijn vader zes uur eerder te zijn overleden." lees meer

    Rob in Gambia
  • "Ik ben 4 dagen aan de diarree geweest." lees meer

    Lucas, Tunesië